2012年8月5日 星期日

採購日 @ 寶安北路同田貝四路

4.8.2012 (sat)

今天又是一個累人日.......和大少11點多就到深圳, 目標是寶安北路同田貝四路~
上次7月去既時間, 只係同C FU探路~~今次自己行就好好多LU~
先到寶安北路, 因為聽說那兒的東西教多款, 但價錢亦都較貴 ! 所以先打算去行行~

第一站: B&Q
好大........好好行~~~但係唔多岩用.....比香港買野平少少, 有D 仲差唔多添~~~
我地冇任何收獲~~~

第二站: 樂安居
同田貝四路既家合居差不多的物體, D 款多D, 新潮D~但係銀碼真係好貴~
睇得上眼比較新款D既龍頭.....講緊係$3000-$5000 一套 !!!!!
所以我同大少都覺得.......唔駛睇 !!!! 於是行左一個圈就向田貝四路出發~

第三站: 家合居
今次TARGET 係訂廁所地櫃, 吊櫃, 洗手盤, 鏡櫃, 浴屏, 龍頭 , LED 燈, 燈, 門......
先睇晒廁所既野先~~~~~行行行, 睇睇睇~~~
其實見到間間都差不多~~~所以都係睇下心水店, 再坐低慢慢傾~~~
最後響一間叫ABOLLO 潔具訂晒D野~因為個老闆好好心機同我晝, 又拎晒D 料出黎比我拼~又見到有其他HK人訂, 應該都放心既~
最後廁所地櫃, 吊櫃, 洗手盤, 鏡櫃, 浴屏, 龍頭 以免RMB $4480 成交 !!! 平過HK 一半有多~~~仲可以貨到付款 !!

門, 本身都唔打算響大陸訂~因為有點怕唔係咁得...但係諗諗下, HK D 門咪又係大陸做既...邊有話唔OK先~
於是又走去睇門~~~~~UMM...行左幾間, 有間就同HK 差不多, 個SALE 都知道HK 既SIZE, 有間就HK 既1/4 價錢就成交,但有點不知劅溝通, 仲有一間就價錢大概係HK 既60-70%左右~個老闆娘又好好心機同我計~~問晒唔訂都冇黑面~~~~
但係始終都心大心細~~~~又怕唔岩SIZE, 又怕唔係我想要既門 !!!! 最終同大少買完燈再返去 , 見到岩岩有一對HK人比訂~於是我同大少就決定落訂 !
哈~~~一套實心大門連框, 2套半實心趟門連框, 1套廁門連框, 1套廚房門框, 成交價 RMB $5680 !!! 又係貨到付款 !!!

燈: 行左幾間....個相差都幾大, 最終買左4個LED 燈 (廚及廁), 3個LED 射燈, 書房燈(PANSIONIC)  哈哈~~~成交價RMB $549

五金: 其實我係堅持係HK 買~但係大少話貴........算啦, 大家既睇法唔同, 比錢的是大佬~所以一於睇下啦~
UMM....有平有貴~~~大少話買平既就OK, 我話唔得, 因為大門鎖對我黎講好緊要~~~點都要買返D 靚D既同自動反鎖功能~~~
可惜既係.....有D 咁既功能都要成$1000- $1500 RMB....咁同我響HK買有咩唔同呢~~~哼~哀大少話要買個普通門鎖WOR~~~$300-$600 成交 !!!
哼~~~~~有少少黑面唔想理佢......怪人~~~~買把大門鎖就要平, 買趟門鎖就RMB $150一把都買 !!!! 結果我有少少發脾氣 !!!!!
哈哈~~~~~最終大少買我怕~~~比我揀返左個我鍾意同貴少少既~~~~YEAH~~~~~
成交價 : 大門鎖一套, 2個趟門鎖, 1個球鎖, 2個門頂, RMB $1460 !!!!!!

買到人地關晒門~~~~~~~走既時候已經9點幾LU~~~~
返到HK 就返新居放低晒D野~~~~
完成了辛苦既採購日 !!!!

1 則留言:

  1. Hi! 您好!請問你在大陸訂門OK嗎??可否給我門公司資料。E-mail:luckywaiwai206@yahoo.com.hk

    回覆刪除