2014年1月14日 星期二

蛋白燉鮮奶



天氣又突然轉冷, 又開始覺得乾~今晚響奶奶度食完飯, 響返屋企既途中~
: 好想食d潤既野丫……….
大少就: 咁食蛋白燉鮮奶啦~又熱又好潤~
: 好啊, 去邊間食丫(我奶奶屋企附近有很多糖水店的)
大少:呢度呢d唔好食架wor
:咁邊度好食丫…..我而家好想食lor~
大少: 返屋企食~你上次整果個好好食!!!
我:............................(有10隻烏鴉響我頭頂飛過)



就係咁…..返到屋企之後開工, 沖完涼岩岩好有得食~~
不過整果陣, 發現屋企沒有椰汁, 所以今次係冇椰汁版本的蛋白燉鮮奶!!



滑到不得了, 食完暖粒粒~



 凍凍既天氣就最好食熱野加上中式甜品有個好處就係準備功夫簡單, 又快有得食~
今次呢個冇椰汁版本就相對性冇咁香.................我鍾意有椰汁版, 大少就鍾意呢個多d wor !! 


材料:
鮮奶 200 – 250 ml
蛋白 2
   1-2湯匙

做法:
1.     先把鮮奶煲至微暖, 加入糖, 令到糖可以溶入鮮奶中
2.     再加入蛋白, 輕輕拌好, 用篩隔去蛋白渣
3.  倒入碗中,用錫紙蓋好,  隔水中火蒸10分鐘, 之再唔好開蓋焗2~3分鐘, 完成

沒有留言:

張貼留言