2013年4月7日 星期日

Cle De Peau

哈哈~我發現shiseido maquillage 已經滿足唔到我!! 因為我被cle de peau 吸引左去, 未試用呢個品牌既人千萬不好試, 一試就出事啦~~~~
我身邊已經有幾個朋友比我咁樣引左去 !!!! 不過我都係走唔出shiseido 既5指山............因為.......cle de peau 都係佢既 !!!!

就比大家睇下我敗左d 咩返黎啦~~~




1. VOILE BLANC BRIGHTENING ENHANCER BASE  30ML  (白色矮身樽)
     呢支係岩岩3月中出既BASE, 佢係一個有少少色既BASE, 唔會一味白, 但係佢有一個調色作用, 用少少已經好有光澤, 平日唔化妝, 我就只係用佢 +碎粉

2. EYELINE CREAM (黑色小圓盒)
    原先我已經放款EYELINE, 因為我隻眼出得比教多油, 所以唯有同自己講, 算啦久唔久補下條EYELINE啦~~點知比我遇到佢~~~~~果日響COUNTER BA 姐姐
    幫我試左上眼, 我發現條EYELINE經過左超過半日都冇甩 !!!!!!! 一個字, 勁 !!!!

3. Translucent pressed powder(白色盒)
     因為自己的粉餅已用完, 所以一次轉埋佢 !!! 的確底打得好, 成日都係只要補一次就夠啦~~~

4.
Translucent loose powder(黑色大圓盒)
     粉質很幼滑,清爽, 而且十分持久! 佢真係可以KEEP 到耐D 架 !!!

5. TENIT CONTROL BLANC LUMINIZING ENHANCER BASE (黑色高身)

     佢既作用就幫我減低黑眼圈同某D較暗既位, 因為我既黑眼圈唔太過份, 用CONCOLER 會太厚, 所以BA 就推介左我用呢個 !!!! 嘻嘻~~我最鍾意夠自然, 又唔駛
     比人知道我用左 !!

6. CORRECTEUR RELIEF  (黑色短濶)
    重點遮毛孔, 唔知點解個NOSE 同面旁D 毛孔會較大(可能真係老啦), 護膚品要做野, 化妝品都要 !!! 佢係我用過既當中, 用左又唔多覺你用左, 但係又真係出到效果
    架LOR !!! 嘻嘻~~~有左佢, 可以零毛孔 !!!

7. CREAM FOUNDATION (黑色高濶)
     唔多講呢個啦, 因為太多人用啦~~~用一粒紅豆既SIZE 就可以化完成個面妝,又long lasting, 成日都唔多甩,成日只需補一次妝. 至少用完佢, 講電話, 收線果下你
     唔會見到成個電話MON都係粉LOR !!!!

8. LIPSTICK (黑色高身)
    嘻嘻~~佢好潤, 唔似唇膏, 似有色既LIP CREAM !!! 不過比較快甩 !!!

9. SOIN CORRECTEUR ESSENTIEL ESSENTIAL CORRECTING REFINER
    哈~新野, 因為我想改善毛孔 !!! 用左精華之後用, 用左1星期, 明顯地塊面滑左, 毛孔幼左DD !!!!!

    

沒有留言:

張貼留言