2013年6月7日 星期五

蜜瓜雪芭

我超鍾意食凍野, 無論幾多度都好 !
我都係會食雪糕, 飲凍野.....................
係.............我知....................唔好食咁多生冷野丫嗎............
但係...........................................好難架bor~~~

sorbet 係我一個超鍾意既野........
但係出面賣真係幾貴.....................
平時都係買milk top 既雪糕頂住, 因為佢個感覺超似sorbet !!

不過由而家起, 我唔駛再去買啦~~
因為我已經識自家制 !!!!!
哈哈哈哈哈~~~~

材料:
生果(你鍾意幾多就幾多啦)        糖(如生果好甜可以唔用)     檸檬汁少少

做法:
1. 先把生果切細粒, 放入冰格, 雪一晚

2. 把生果由冰格取出, 放回室溫 5-10分鐘(容易打)
3. 把糖, 檸檬汁, 生果粒放入攪拌機 , 打1-2分鐘  (我今次冇落, 因為個生果已夠甜)
4. 放入盒中, 再雪1-2個鍾, 完成  !!



大少話好食 !!
我相信遲下會出其他味lor !!!!

沒有留言:

張貼留言