2014年2月15日 星期六

婚後的第2個情人節

其實我一直都唔鍾意響大時大節出去食飯~
一貴, 二人多............做咩事要晒錢比人wor~
有左自己屋企之後, 就經常性響屋企整~~~~
哈哈~~~~
所以今年時間許可, 我就整個家中的情人節大餐~

前一日, 已經去買好材料






頭盤: salad
餐湯: 羅宋湯

我們的情人節大餐
甜品: 木槺布丁


老公的主菜: 紐西蘭羊架, 芝士焗龍蝦

我的主菜: 日本和牛, 芝士焗龍蝦


甜品: 木槺布丁         

哈哈哈哈~~~~~老公超滿意呢個情人節安排~yeah~

原來有人仲比驚喜比我~專登響yata 買日本士多啤梨比我食~




今次一盒得六粒 ~~甜到暈左~   




沒有留言:

張貼留言