2014年2月9日 星期日

三木韓國料理

果日同老公去完face color 整完頭髮, 就勁肚餓 !
咁岩果日想食d 有湯既野~~~~就一路睇下有咩食.....
嘻嘻~~~~~~韓國野就岩啦~~



我地就抬頭一望就見到呢間, 就係咁入左去呢間~
yeah~~~可以有d夜, 都唔駛等位~~~~

由於得我同大少2個......所以我地只係叫左2樣野...
1個泡菜牛肉八爪魚鍋 , 石頭窩飯 !!

一落完單.........人家就捧左6小碟比我地食
韓國菜既小碟係我好鍾意食既野~~~~~
今次呢6小碟有炒粉絲, 泡菜, 薯仔, 大豆芽, 波菜 , 粉皮!!

泡菜牛肉八爪魚鍋 + 6小碟

泡菜牛肉八爪魚鍋     


等左一陣, 個鍋都到埋~~~~
初初食果陣......都唔太辣......
點知愈食就愈辣.......
兩個人食都幾夠........
因為有太多料啦~~~~又年糕又粉絲, 仲有菜

我地之前唔知仲叫多個石頭窩飯 !
不過個飯又幾好食......好食到......我唔記得影相........
哈哈~~~~
不過又有藉口再去食過 !!!!
之但係我下次會去叫燒肉食 !!!

地址:尖沙咀堪富利士道12-16號宏貿發展大廈2樓
電話: 2721 8970










沒有留言:

張貼留言